20 juni 2007

Kvinnan & Kidzen

Gick ner på stan och in på pressbyrån för att köpa dricka och tidning. Inne på pressbyrån stod en kvinna i 45-års åldern och käftade med en av de anställda om varför de inte hade en speciell porrtidning..! Tjejen som jobbade där var väldigt hjälpsam och gick igenom vilka de hade. Men den äldre kvinnan kunde inte förstå hur de inte kunde ha denna tidning, som hon letade efter..




Jag blev så ställd att jag helt kom av mig och köpte en helt vanlig tidning, den på bilden. Ingen porris för mig alltså..



Sedan gick jag vidare och satte mig i trappan som leder upp till Domkyrkan. När jag suttit där i 30 minuter kommer ett gäng i 17-20-års åldern och börjar med Le Paurkour precis där jag sitter.. ( Sådan modern "gatuakrobatik" när man hoppitossar över staket, trappor och what ever) Jag orkade sitta i tio minuter till, sen gick jag.





Domkyrkan, från trappan.

Inga kommentarer: