23 augusti 2007

Mat & sömn




Då var man äntligen på besök och fick se det lilla vidundret. Spritt ny ur mage och med nyfikna ögon på min för tillfället väl valda tröja med intressant tryck. Jo, det fanns en tanke bakom valet då det annars bara är bröst i den lilla gubbens tankar.

Jag har hört sedan de kom hem att det inte blivit speciellt mycket sömn. Ungefär 2 timmar/natt. När jag klev innanför dörren så tog det 30 minuter innan han (oliver) somnade.

"Jaha, det här verkar ju inte så jobbigt" sa jag.
"Eh, schh. Det är inte riktigt läge just nu", fick jag viskat till svar av N.

Jag tog det säkra före det osäkra och tänkte lite på vad jag sa fortsättningsvis. Det var intressant iaf. All fokus ligger på mat och sömn. Lite som det kan vara hemma hos mig ibland. Ska bli roligt framöver då den lilla kanske får lita annat att tänka på.

Inga kommentarer: