30 augusti 2007

Lägenheten

.
Det verkar spikat med en tripp till Sthlm nu i helgen, igen. En bil är bokad för lån. (Tack Frido!) Det är inredning/möbelaffärer som lockar. Vet inte vad det är, men jag är alldeles nipprig i att få inreda lägenheten. Läser nya Mio katalogen.. Noga. Det har aldrig hänt tidigare. Men det är kul. Ideerna bara haglar i skallen på vad jag kan, borde göra. Större delen av den vakna delen av dygnet går till detta och jag undrar bara, när går det över? Det brukar inte hålla i så länge. Tänkte egentligen prioritera annat denna månad men det går inte. Jag måste köpa grejer. I Fredags jobbade jag mig svettig med att sätta upp en lampa på väggen i hallen. Sätta upp en tavla i vardagsrummet. Skruva ner en lysrörsbelysning under diskbänken och istället sätta upp 3 spottar. Nya gardiner och en ny dörrmatta blev det också. Det måste vara något fel, eller? Ensamstående killar över 30 borde dricka öl och kolla på fotboll fredagar. Alla Fredagar, inga undantag.

Inga kommentarer: