17 oktober 2007

Felskick

.
Antingen kollar man lite vart man är påväg att skicka ett meddelande eller så missar man det, som jag gör. Skulle skicka ett meddelande i facebook som spriddes ut till samtliga upplagda vänner. Sådär ja. Ok, finns inte så mycket att göra åt det. Det var egentligen inte ett så speciellt meddeland. Men det leder upp till en annan, lite mer pinsam historia. I somras skickade Jimmy några sms med blandat snuskigt innehåll. Jag bestämde mig för att skicka tillbaka och skrev något om att jag satt utan en tråd i soffan tuggandes på ett hundben..

Precis när meddelandet skickas ser jag att, oj då.. Det är inte Jimmy som är påväg att få detta sms. Det är en tjejkompis som skickat något sms emellan. Jag visste inte att det gick att börja svettas på 2-3 sekunder. Svettas.. På riktigt. I efterskalven hittar jag inte riktigt knapparna i den hastighet jag vill och hinner givetvis få ett förvånat svar innan ett förklarande sms hinner lämna mina svettiga fingrar. Trodde att jag lärt mig något. Tydligen inte..

Inga kommentarer: