06 juli 2007

Skam on dry land..

Hur vet man om man håller på att tappa greppet och bli Dalmas.
Ska förmodligen åka till Dalarna igen nästa vecka. Tror inte jag har varit där så mycket en sommar sedan jag var väldigt liten. Snälla, tala om för mig när jag börjar prata konstigt och/eller köper en moped och träskor. Ringde S* syster idag och frågade om jag kunde låna en av deras bilar (de har nämligen två)

S = Ex. girlfriend - (Love & respect S..)

Iaf..
Det gick inte att låna bil, de var inte hemma. Då ringer man S mamma. Ingen skam i kroppen här inte. Det tog emot lite, kan man säga. Även om det ska vara helt ok, enligt egna utsagor. Är man desperat så är man. Där gick det bättre, så det blir nog bil upp.. Tack för det! Det går tåg iof, men till Borlänge, som ligger 40 minuter med bil från slutdestination. Eller buss, från Sthlm. Belöningen för billånet får bli en helvaxning av densamma, men det är hemligt. Schhhh..

Inga kommentarer: