28 maj 2007

Öl..



Jo, jag drack Carlsberg Non-Alcoholic i helgen som sagt var. Varför undrar man kanske då. Därför.. En ryggdunk vore på sin plats. Skit i det, det har med medicinering att göra. På obestämd tid. Väldigt ofrivilligt med andra ord. Men en (kanske) intressant erfarenhet i slutändan. Dricker man inte alkohol på lång tid kanske man aldrig mer dricker alkohol. Låter inte så troligt iof, men det finns som sagt var alternativ. Hur smakade nu denna Non-Alcoholic kanske man undrar. Det smakade som öl, och vatten. Lite mer vatten än en "vanlig" öl kanske, men helt ok. Efter ett par stycken kom jag på att det var bättre att dricka direkt ur flaskan. Smaken bevarades längre och bonusen var givetvis att det ser skittufft ut..
(Inhandlades på Systembolaget för 9:-/st)

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha. Ja, öl och vatten. Med betoning på vatten skulle jag säga. Ska testa att dricka direkt ur flaskan nästa gång, kanske ikväll om jag inte festar till det med folköl!

Förresten... inte visste jag att du var en sån duktig bloggare :)

/S