25 juni 2008

Vad är hemligheten..?

.
Några av de största bloggarna i Sverige är de sk. "modebloggarna" De handlar väldigt mycket om mode men de som skriver dessa bloggar vill oftast inte att de ska beskrivas som nyss nämnda. Jag blev, som man kan bli ibland - lite nyfiken på vad jag förstår är sveriges just nu största blogg, Blondinbella.

Onsdag 25:e juni 2008:

"Resteröds sommarfest"
.
"Jag och min fina pojkvän Nils har nyss ätit middag tillsammans. Han lagade en otroligt god rätt med kyckling och ugnstekta rotfrukter, mums! Nu har vi precis gjort oss ordning och ska iväg till Resteröds sommarfest & modevisning tillsammans med Caroline och Malou. Tillställningen äger rum på Skyddsrummet på Södermälarstrand, superkul!"

Jag scrollar ner en bit:

"Vilken klänning ska jag ha på mig kväll?"
.
"Vad jag pinsam! Här springer jag runt halvnaken i lägenheten endast iförd i ett par hankypankys och ska prova olika klänningar. När jag tittar ut genom fönstret står min granne som bor i husen på innergården och glor in på mig helt förstenad. Samtidigt kommer jag på att jag har dansat för mig själv till låten American Boy. Hur länge har han stått där egentligen? Behöver jag flytta?"
.
Jag skriver inte så ofta längre. Oftast för att jag tycker att det jag skriver inte är speciellt intressant. Det kan nog vända iof. Men att detta skulle vara högintressant läsning som inte borde raderats vid en andra genomgång och ligger uppe på sveriges största blogg är för mig helt obegripligt.
.
För mer läsning av sveriges största blogg, tryck HÄR

Inga kommentarer: