27 januari 2008

Helgen

.
Bowlingen i Fredags var kul. Ok, 12 st på en bowlingbana kanske är lite mycket men, men. Det var rätt kul iaf. Vi gick till Bullit efter bowlingen jag och Danne eftersom det var där alla skulle mötas upp. Men alla kom tydligen inte in efter allt öldrickandet så vi fick vara själva i lite mer än en timme innan vi mötte upp de andra på Terassen. Kvällen avslutades på Flustret. Det var ett tag sedan jag var där.. Faktiskt.

En kompis låg och sov i trappen när jag kom hem, igen.. Det är inte direkt första gången. Men det är ok Jimmy, helt ok.. Gick och la mig 06.30 efter att varit vaken och pratat. 09.00 låg J och skrek hallå från soffan, det var tydligen dags att gå upp då. Kollade på lite live konserter på youtube och gick ner på Panini för att käka Pan Pizza.

Jag har slutat att bli bakis på helgerna. Jag blir bara lite trött. Kanske kan bero på att jag är ute varje helg, jag vet inte. Men det är ganska nice. Nice..

Inga kommentarer: